Accés al Programa de Doctorat

Per a accedir al Programa de Doctorat serà necessari estar en possessió d'un títol oficial de Màster Universitari, o altre del mateix nivell expedit per una institució d'educació superior del EEES. A més, podran accedir els quals estiguin en possessió de títol obtingut conforme a sistemes educatius aliens al EEES, sense necessitat de la seva homologació però prèvia comprovació que el títol acredita un nivell de formació equivalent als corresponents títols espanyols de Màster Universitari i que faculta en el país expedidor del títol per a l'accés als estudis de doctorat.

Així mateix, es podrà accedir havent superat 60 crèdits inclosos en un o diversos másters universitaris, d'acord amb l'oferta de la Universitat, sempre que la comissió acadèmica del programa de doctorat en TECNOLOGIA AGROALIMENTARIA I BIOTECNOLOGIA verifiqui que la seva formació prèvia és compatible amb les especialitats d'investigació del programa de doctorat.