4 de juny de 2013 - Jornada BKC sobre Ciència i Tecnologia en l’àmbit alimentari

Jornada sobre Ciència i Tecnologia en l’àmbit alimentari al BKC

El Barcelona Knowledge Campus organitza el proper dia 4 de Juny una jornada on es pretén presentar l’activitat de ciència i tecnologia en l’àmbit alimentari que es desenvolupa al campus, i complementar-la amb la presentació a càrrec d’un dels experts d’un dels programes de la UE. L’acte, que tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Farmàcia està orientat a investigadors, estudiants de postgrau i doctorat, així com a estudiants que es graduen en 2013.

Els objectius fonamentals de la Jornada són:

• Impulsar i consolidar les col•laboracions entre els investigadors del campus en el marc de la Iniciativa Food-BKC en què participen la UB, la UPC i els centres del CSIC implantats al campus.
  • Informar als estudiants interessats en aquest camp de recerca bàsica i aplicada sobre les possibilitats que se’ls ofereixen al si del BKC.
  • Donar una visió global dels diversos àmbits que constitueixen la ciència i tecnologia dels aliments al BKC mitjançant presentacions a càrrec d’investigadors del campus amb experiència o responsabilitats en gestió.

• Data: 4 de Juny, 2013
  • Ubicació: Aula Magna, Facultat de Farmàcia