29 d'abril de 2020 - Sessió informativa Màster Protecció Integrada de Cultius

Videoconferencia

Sessió informativa Màster Protecció Integrada de Cultius.

El proper dimecres 29 d'abril a les 15:30 h tindrà lloc la presentació del Màster Interuniversitari en Protecció Integrada de Cultius de les Universitats de Lleida i Jaume I de Girona, i la participació de la UPC.

Aquest Màster ofereix una formació en Sanitat Vegetal amb l’objectiu de dissenyar estratègies de gestió de plagues, malalties i males herbes amb criteris econòmics, toxicològics i mediambientals. A més, també forma investigadors capaços de desenvolupar i aplicar nous mètodes de gestió respectuosos amb la salut humana i el medi ambient.

La presentació del Màster anirà a càrrec del seu coordinador, Dr. Xavier Pons Domènech, a través de videoconferència, i consistirà en una breu presentació seguida de temps per atendre les consultes de les persones interessades. Per accedir-hi, només cal clicar el següent enllaç: