26 d'octubre de 2022 - Seminari "Aplicació de tècniques NIR i FTIR en ciències agroalimentàries"

El Programa de Doctorat en Tecnologia Agroalimentària i Biotecnologia del Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia de la Universitat Politècnica de Catalunya, organitza el Seminari-workshop:

"Aplicació de tècniques NIR (Near-Infrared spectroscopy) i FTIR  (Fourier-Transform Infrared spectroscopy) en ciències agroalimentàries"

Dia: dimecres 26 d'octubre

Hora: de 10:30-13:30 h

Lloc: Sala de Graus de l'Escola d’Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB). Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya (Castelldefels).

Programa

10:30 Benvinguda a càrrec de la Dra. Isabel Achaerandio, Coordinadora del Programa de Doctorat en Tecnologia Agroalimentària i Biotecnologia

10:45 NIR-FTIR i Quimiometria, Dr. Ricard Boqué, Grup de recerca en  Quimiometria, Qualimetria i Nanosensors, Universitat Rovira i Virgili (URV)

11:15 Estudi de casos de NIR-FTIR anàlisi en productes agroalimentaris, Dra. Anna Palou, Fundació Miquel Agustí

11:45 NIR-FTIR la revolució dels equips portàtils, Dr. Marçal Plans, Si-Ware Systems

12:15 Pausa cafè

12:30 Taula rodona: Oportunitats i reptes

13:00 Presentació de ePosters (estudiants)

13:30 Conclusions i tancament

Per assistir-hi, cal inscripció prèvia al correu electrònic: maria.isabel.achaerandio@upc.edu

L'assistència podrà ser presencial o en streaming.