23 d'octubre de 2017 - Conferència "Transformando el sistema alimentario: La revolución urbana"

Dra. Ana Moragues Faus del Sustainable Places Institute (Cardiff University)

Us informen de la conferència organtizada pel CREDA:

Data: dilluns 23 d'octubre de 2017
Hora: 15.30 hores
Lloc: Sala de Graus de l'ESAB
Tema: "Transformando el sistema alimentario: La revolución urbana".
Conferenciant: Ana Moragues Faus, del Sustainable Places Institute (Cardiff University)

La Dra. Ana Moragues és investigadora associada del "Cardiff School of Geography and Planning" (Sustainable Places Institute, Cardiff University) i la seva recerca gira principalment entorn a sistemes agroalimentaris sostenibles. La major part del seu treball ha estat desenvolupant en països mediterranis d'Europa i d'Amèrica Llatina. Va iniciar la seva carrera investigadora abordant aspectes de desenvolupament rural sostenible, observant les estratègies d'agricultors, l'acció col·lectiva i la dinàmica de les xarxes alimentàries cíviques. Aquestes xarxes alimentàries li varen permetre analitzar les vinculacions urbanes i rurals, portant-la a integrar els aliments urbans en la seva àrea d'investigació.
Entre les seves publicacions més recents trobem: Moragues-Faus A., and Marsden T.K. 2017. The political ecology of food: Carving ‘spaces of possibility in a new research agendaJournal of Rural Studies.
Moragues Faus, A., Sonnino, R. and Marsden, T. K. 2017. Exploring European food system vulnerabilities: Towards integrated food security governance. Environmental Science and Policy.
Moragues Faus, A., 2017. Problematising justice definitions in public food security debates: Towards global and participative food justices. Geoforum.