20 de setembre de 2023 - Seminari "Control (epi)genètic de la fertilitat vegetal: conciliant la reproducció i la resposta a estrès"

Ens plau informar-vos del Seminari organitzat pel Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia:

"Control (epi)genètic de la fertilitat vegetal: conciliant la  reproducció i la resposta a estrès", impartit per la Dra. Sílvia Manrique.

Dia: 20 de setembre de 2023
Hora: de 11:30 a 12:30h

Lloc: Sala de Graus de l'Escola d'Engineria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona, Campus del Baix Llobregat de la UPC.

La Dra. Manrique és llicenciada en Biologia per la Universitat de Barcelona (UB, 2003). Va obtenir un doctorat al Centre de Recerca en Genòmica Agrícola (CRAG, Barcelona) treballant en la resposta molecular de l'arròs a estrès biòtic i abiòtic.

La seva trajectòria postdoctoral s'ha centrat en la integració dels estudis del desenvolupament i l'estrès. Va realitzar la major part de la seva carrera postdoctoral a Itàlia (Universitat de Milà) on la seva recerca es va centrar en les xarxes moleculars que regulen la reproducció sexual de les plantes.

Actualment, és investigadora Maria Zambrano del Centre de Conservació i Millora de l'Agrodiversitat Valenciana (COMAV) de la Universitat Politècnica de València (UPV), on la seva investigació se centra en la conversa creuada entre les respostes a l'estrès i la reproducció en cultius com l'albergínia i tomàquet.

Desitgem que sigui del vostre interès i puguem compartir aquest acte amb totes i tots vosaltres.