3 de juny de 2015 - 4a Jornada UPCAlumni

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Enric Fossas Colet, i el president d'UPC Alumni, Joan Pi Llorens,
es complauen a convidar-vos a la 4a Jornada UPC Alumni, que se celebrarà el proper dimecres 3 de juny, a les 19 hores.

L'acte consistirà en la taula rodona "Smart talent, smart projects. El valor dels equips multidisciplinaris", moderada pel periodista de TV3, Pere Gaviria, i amb la participació de:

José Alberto Carbonell, director general de Port de Barcelona, i responsable de l'ampliació del port de Barcelona.
Pilar Conesa, CEO i fundadora d'Anteverti i congress curator de l'Smart City Expo World Congress.
Felip Fenollosa, director de la Fundació CIM i responsable del projecte d'impressora 3D RepRapBCN.
Manel Sort, cap d'estudi a King.com, companyia creadora dels videojocs Candy Crush, Pet Rescue i Farm Heroes.
Fermín Vázquez, soci fundador de b720 Arquitectos, i arquitecte del nou Mercat dels Encants de Barcelona.

Posteriorment tindrà lloc un còctel per fomentar el networking.

Lloc: sala d'actes de l'ETSEIB (av. Diagonal, 647, Barcelona)