17 i 18 de novembre - Congrés Internacional d'Innovació en la Gestió i el Tractament dels Residus Municipals (REINNOVA)

Ens complau informar-vos que els propers 17 i 18 de novembre Fira Sabadell acollirà el II Congrés Internacional d’Innovació en la Gestió i el Tractament dels Residus Municipals, organitzat pel Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental i l’Agència de Residus de Catalunya junt amb el Instituto para la Sostenibilidad de los Recursos i la Fundació Fòrum Ambientals, i amb la col·laboració de Fira Sabadell i de la consultoria IDP.

REINNOVA 2011 té la voluntat de consolidar-se amb aquesta nova edició, i després de l’èxit de les passades, com a congrés de referència i punt de trobada a nivell internacional entre els actors que formen part del procés de gestió i tractament dels residus municipals, servint de plataforma de debat i reflexió per l’intercanvi de coneixements i experiències.

El programa, sota el marc de debat d’“Els reptes en la gestió de residus urbans en una economia globalitzada”, el composen un conjunt de sessions dinàmiques a càrrec de destacats representants del sector dels residus dividides en vuit blocs.

Així, els volem convidar a participar a REINNOVA 2011 per abordar junts temes com:

• Els fonaments del TMB i la seva potencialitat com a model, donant a conèixer els diferents tipus i analitzant els beneficis que l’esmentada tecnologia aporta a la gestió dels residus.

• L’adaptació del model als nous escenaris. Experiències per a la optimització i millora de la eficiència del TMB.

• L’aportació del sector dels residus en la mitigació del canvi climàtic. La petjada de carboni i el cicle de vida com a patró en els residus.

• Les polítiques i sistemes de finançament per al sector. El concepte de diàleg competitiu.

• I el desenvolupament de noves infraestructures. Oportunitats i reptes de futur.

També volem informar-los que ja es poden formalitzar les inscripcions a través de la pàgina web www.reinnova.es, des d’on també es podrà seguir tota l’actualitat referent al Congrés. La quota d’inscripció general és de 230 euros, 150 euros pels membres d’administracions i de 80 euros pels estudiants.

Triptic REINNOVA