17 de juliol de 2014 - Francesc Sepulcre, director de l’Escola de Doctorat

Francesc Sepulcre ha estat nomenat, el 17 de juliol, director de l’Escola de Doctorat de la UPC. Doctor per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), és llicenciat en Biologia i en Ciències Físiques i catedràtic d’escola universitària al Departament d’Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia de la UPC. Des del 2012 ha estat secretari acadèmic d’aquest Departament, així com coordinador del programa de doctorat Tecnologia Agroalimentària i Biotecnologia des del 2007. Anteriorment, del 2000 i fins al 2005, va dirigir Unitat de Química de l’EUETIB.

Integrant del grup de recerca Protecció Vegetal (POCIÓ), com a investigador ha centrat la seva tasca de recerca i transferència de tecnologia en l’estudi de la relació entre l’estructura i la funció de proteïnes de membrana mitjançant tècniques espectroscòpiques; en els biomaterials i, més recentment, en la tecnologia d’aliments.