15 de febrer de 2016 - Termini inscripcions al Programa “De la ciència al mercat”

Destinat a promoure l’emprenedoria entre el col·lectiu de joves, en el marc del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

La Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat de Barcelona posen en marxa el programa “De la ciència al mercat”, destinat a promoure l’emprenedoria entre el col·lectiu de joves, en el marc del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

El programa consta de 150 hores de formació sobre transferència de tecnologia i creació d’empreses, que es realitzaran els mesos de març i abril, i de 140 hores de tutories, que es desenvoluparan els mesos de maig i juny.

S’adreça a 20 persones titulades de màster o doctores amb ganes de posar en valor la seva tesi i convertir-la en una empresa (excepcionalment, podran participar-hi persones titulades de grau).  Els requisits són: tenir una tesi doctoral o projecte fi de Màster que vols portar al mercat, ser menor de 30 anys, i no estar ni estudiant ni treballant en el moment d'inici del programa.

Per a sol·licitud d'informació i preinscripcions (abans del 15 de febrer):

Universitat de Barcelona: catempren@ub.edu
Universitat Politècnica de Catalunya: espai.empren@upc.edu

Per a més info clickeu el link: https://www.upc.edu/emprenupc/ca/noticies/de-la-ciencia-al-mercat