11 a 16 de juliol de 2016 - UP4 Camp UPC Castelldefels

Avui, 11 de juliol, comença a la nostra Universitat una activitat innovadora i engrescadora, l'UP4 Camp en la que estudiantat de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat conviurà sis dies i cinc nits en el nostre campus afrontant reptes i resolent enigmes científico-tecnològics bàsics per la supervivència.

Per ambientar les diferents situacions que aniran transcorrent haurem de recrear l'escenari adequat, i per tant no us sorpreneu si durant aquests dies observeu moviments i situacions estranys i/o diferents dels habituals. Per exemple, avui hi ha previst un simulacre d'evacuació a l'EETAC sobre les 10.45h

Podeu consultar tota la Graella d'activitats prevista, hi han activitats obertes com la fideuà popular del dia 13 de juliol, o les xerrades del vespre de Ciència al límit, de 22 a 23h a les escales del bar.

Us detallem la temàtica de les mateixes per si voleu compartir una estona amb nosaltres:

Dilluns 11 de juliol: "Ones gravitatòries"

Dimarts, 12 de juliol: "Los ordenadores y la criptografía del futuro: la segunda revolución de la física cuántica."

Dimecres, 13 de juliol: "Les fronteres de l'exploració espacial: de l'Sputnik a l'Enterprise"

Dijous, 14 de juliol: "Dilemes morals de la tecnologia"

Dijous, 14 de juliol: "Dilemes morals de la tecnologia"