Admissió al Programa de Doctorat

L'admissió ve condicionada a l'acceptació, per part d'un professor del programa, d'actuar com tutor o director de tesi de l'estudiant.
La selecció dels alumnes es realitza en funció del seu C.V., preferentment procedents d'Enginyeries, Màsters i Llicenciatures en ciències, així com dels resultats obtinguts en els programes de postgrau.
Els alumnes procedents dels diferents màsters que donen accés a aquest programa de doctorat no requereixen formació complementària. Els alumnes procedents d'altres màsters o titulacions, haurien de completar la seva formació si es considera necessari.
Els grups d'investigació, implicats en el Programa de Doctorat, admeten preferentment als doctorands la formació acadèmica dels quals millor s'adapta als projectes en curs.